navigatie overslaan
"Zo mooi" – de nieuwe video van Vechtdal Overijssel

Varen op de Vecht met Miss Montreal

  • 3 minuten leestijd
  • 623 x bekeken

Met de start van de zomervakantie is de nieuwe video "Zo mooi" van Varen op de Vecht gelanceerd. De video begint rustig met een meisje dat een papieren bootje te water laat en neemt je daarna mee op een vogelvlucht over de Vecht. Je ziet het Vechtdal waar rust en dynamiek samenkomen. Via dronebeelden vlieg je over de meanderende rivier en ontdek je de weelderige natuur, grazende koeien, sloepjes, historische zompen en gezellige havens met mooie terrasjes. Elke bocht onthult een stukje van het Vechtdal.

Bekijk video

Wat deze video extra bijzonder maakt, is de muziek van Miss Montreal, die speciaal voor deze video is gebruikt. Miss Montreal is geboren in het Vechtdal en haar nummer "Zo mooi" vangt de essentie van de regio. Zo mooi, zo dynamisch, zo Vechtdal.

Mooie samenwerking

De video is onderdeel van de positionerings- en bewustwordingscampagne van het project Varen op de Vecht, georganiseerd door Ruimte voor de Vecht. Vechtdal Marketing is projectleider van dit onderdeel en heeft samengewerkt met Leone Wiersma van Ruim vol creatieven. “Samen hebben we invulling gegeven aan zowel de positionering als de bewustwording,” aldus Rolf Halverhout van Vechtdal Marketing. Naast de video zijn er nieuwe beelden gemaakt door fotograaf Gijs Versteeg, nieuwe teksten geschreven door Jorinde Schrijft voor de website en het Vechtdal Magazine, en er komt ook nog een animatie over de vaarwaarden in het Vechtdal.

Voor de video werd samengewerkt met Rik Dalhuisen van Reclamemakers en de dronemannen van Bula Film Productions. Leone Wiersma zorgde voor de coördinatie en dat er overal zompen, kano’s en sups te water waren dankzij de samenwerking met betrokkenen bij het varen op de Vecht.

Ruimte voor de Vecht

Het project Varen op de Vecht maakt deel uit van het RegioDeal project ‘Brede welvaart in het Vechtdal’ van Ruimte voor de Vecht. Binnen deze netwerkorganisatie werken maatschappelijke en overheidsorganisaties, waaronder MarketingOost, samen aan duurzame ontwikkeling en de bekendheid van het Vechtdal.

Vind je de video ook “Zo mooi”? Deel deze dan!

De video duurt in totaal 3.27 minuten en laat in vogelvlucht zien wat het Vechtdal op het gebied van varen te bieden heeft. Daarnaast zijn er per Vechtdalgemeenten verkorte video's gemaakt, die ook op het YouTube-kanaal van Vechtdal Marketing staan. Wil je de video op Facebook delen? Deel dan ons eerder geposte bericht, dat al meer dan 3.700 keer is bekeken. Omdat deze weergaven niet meetellen voor YouTube, moedigen we je ook aan om de YouTube-video’s te delen.

Naast de gehele video zijn er ook nog drie aparte video gemonteerd voor Hardenberg, Ommen en Dalfsen.

Wat vind je van de informatie op deze pagina?

Toon meer verhalen

Ook interessant